Reklamacje



Jeśli dostarczony produkt z jakichkolwiek przyczyn nie spełnia twoich oczekiwań prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny bądź mailowy z opisem sytuacji. Jeśli to możliwe – będziemy prosić także o wykonanie zdjęć i przesłanie nam ich drogą mailową. Nie ma żadnych powodów do niepokoju – zarówno nam jak i tobie zależy na obopólnym zadowoleniu. Prosimy także pamiętać, iż np. różnice w kolorach wydruku nie będą uwzględniane jako powód do pozytywnego rozpatrzenia sprawy. Monitor komputera w zależności od zastosowanej technologii, kąta pod jakim jest ustawiony oraz szeregu innych czynników może wyświetlać kolory w minimalnym stopniu odbiegające od tych prezentowanych na wydrukach. W związku z tym pragniemy zaznaczyć, że drobne różnice w barwach nie wpłyną na kwalifikację reklamacji pod kątem "niezgodności towaru z zamówieniem".

Pamiętaj !

Jeśli zdarzy się, że przy odbiorze paczki od kuriera stwierdzisz, iż jest ona uszkodzona lub opakowanie zewnętrzne nosi ślady ingerencji osób trzecich, prosimy o natychmiastowe sprawdzenie, czy towar nie został uszkodzony. Możesz to stwierdzić jedynie poprzez otwarcie opakowania. Kurier ma obowiązek zaczekać, aż dokonasz rewizji zamówienia. Jeśli okaże się, że zawartość została naruszona, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody na miejscu w obecności kuriera. Jest to bardzo istotne - bo protokół to jedyny dokument, który usprawnia Ciebie do reklamacji przesyłki w strukturach firmy kurierskiej. Równocześnie, należy jak najszybciej się z nami skontaktować, abyśmy mogli podjąć kroki prawne wobec przewoźnika. Pamiętaj proszę, że podstawą roszczeń jest sporządzenie protokołu szkody i przesłanie go firmie przewozowej. Bez tego dokumentu zarówno Ty jako klient oraz my jako firma nie będziemy w stanie dochodzić swoich racji wobec przewoźnika.